wtorek, 23 lutego 2016

My room and some facts !

Ehhhh.... tak wiem, bardzo sympatyczne przywitanie .Nic innego mi nie pozostaje, gdy wstaję codziennie rano i spojrzę przez okno to mi się wszystkiego odechciewa. Pogoda w mojej okolicy jest straszna. Ale może powinnam myśleć optymistycznie i powiedzieć ,że teraz jak nie wychodzę nigdzie bo prawie cały czas pada  to mam przynajmniej czas na  naukę ? No niestety nie. Stwierdziłam, że przez jakiś czas będę dodawać wpisy typu : co u mnie ....
A więc dzisiaj ciekawostka. Od najmłodszych lat byłam bardzo ruchliwym dzieckiem. Może nie widać tego po mnie ,ale nie potrafię siedzieć w domu i nic nie robić. Na dzień dzisiejszy próbuję swoich sił w chórze oraz na zajęciach fitness. Zobaczymy jak długo wytrzymam nie zamieniając tych zajęć na inne.
Próbuję również urządzić swój pokój w jakiś fajny sposób , jednak cały czas jestem na etapie poszukiwania ponadczasowych przedmiotów które nie znudzą mi się po tygodniu.
Zostawiam wam kilka zdjęć  ;)
A zainteresowanych zapraszam na mojego instagrama oraz Snapchata : isiaquaa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz