poniedziałek, 8 lutego 2016

Portugal - a new adventure !

Bom dia !
Codziennie planuję wybrać się na zdj aby je następnie dodać, niestety pogoda u mnie jest tragiczna.
Wpadłam na pomysł,że pokaże wam kilka zdj z moich ostatnich wakacji. Razem z rodziną i znajomymi wybrałam się do Portugalii. Odwiedziłam takie miejscowości jak Porto ,Lizbona, Figueira de foz ,Fatima oraz  Coimbra w której mieszkaliśmy. Nie muszę opowiadać chyba co można zobaczyć w Fatimie oraz Lizbonie ponieważ są to jedne ze słynniejszych miast. Natomiast Porto ,Figueira de foz  oraz Coimbra to jedne z mniejszych miejscowości  w których można zobaczyć dużo ciekawych budowli, klimatycznych miejsc ,a z drugiej strony nie musimy przepychać się przez tłumy ludzi. Zdjęcia robione były przeważnie przez kogoś z mojej rodziny więc wybaczcie za ich jakość :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz